En lille bog om Abonnements Analyse er skrevet til både start-up og etableret virksomheder. Vi møder hvert år mange virksomheder der alle har udfordringer omkring det at analysere på deres nøgletal. Dette element er i en abonnementsforretning utrolig vigtig hvis du vil følge og udvikle din virksomhed i positv retning.
Vi har lavet En lille bog om Abonnements Analyse for at give generel information om hvilke metrics (nøgletal) der er i spil.
Bogen er ikke en total manual for alle elementer der er i spil når du skal lave analyser i en abonnementsforretning. Du skal mere se den som et hurtigt indblik hvilke elementer og områder du bør have fokus på.
Vi gennemgår metoden bag metrics som bla. MRR, CAC, LTV og Churn samt en række andre du bør arbejde med. Vi håber bogen giver ny viden og inspiration som du kan bruge i dit videre arbejde med at opbygge din abonnementsforretning.
Vil du have mere viden om hvordan du bygger en abonnementsforretning så læs også En lille bog om Abonnemntsforretning. Får du efter at have læst bogen brug for sparring eller rådgivning er du velkommen til at skrive på ssj@thesubscribers.dk.
God fornøjelse!
Abonnements Analyse
Send download link to: