Vi har i The Subscribers lavet “En lille bog om Abonnements Analyse”. Vi har skrevet den for at give generel information om hvilke nøgletal (metrics) der er i spil og hvordan analyse af disse kan bidrage til udvikling af din abonnementsforretning.

Uanset din branche, adressere vi nogle af de mest almindelige udfordringer, der er specifikke for det at analyses resultaterne i din  abonnementsforretning.

Vi håber du får viden og inspiration som du kan bruge i dit videre arbejde med at opbygge din abonnementsforretning. Bogen er ikke tænkt som en total manual for metrics du kan analyses på. Du skal i stedet se bogen som et indblik i hvilke metrics du bør have fokus på.

Du kan gratis downloade bogen En lille bog om Abonnements Analyse her. Vi håber du finde inspiration og brugbare input til det at analysere metrics i din abonnementsforretning.

Får du efter at have læst bogen brug for sparring eller rådgivning i hvordan du tilrettelægger og løbende analysere din abonnementsforretning er du velkommen til at skrive på ssj@thesubscribers.dk.

God fornøjelse med bogen!

Categories:

No responses yet

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *