Vi har i The Subscribers lavet “En lille bog om Go To Market Fit”. Vi har skrevet den for at give generel information om hvordan du kommer fra den tidlige fase af din abonnementsforretning og til de store markedssegment.

Uanset din branche, adressere vi nogle af de faser og elementer, der er i spil når grænsen skal krydses fra valideret product market fit og til de segmenter i markedet som kan give stor vækst. Vi håber du får viden og inspiration som du kan bruge i dit videre arbejde med at opbygge en succesfuld abonnementsforretning.

Bogen er ikke tænkt som en total manual for de elementer der er i spil omkring go to market fit, men skal i stedet ses som et indblik i de faser, modeller og metoder man bør overveje på vejen fra lille til stort marked.

Du kan gratis downloade bogen “En lille bog om Go To Market Fiti en abonnementsforretning” her. Vi håber du finde inspiration og brugbare input til at udvikle din virksomhed.

Skal vi også hjælpe dig med at udvikle en succesfuld abonnementsforretning så kontakt os på ssj@thesubscribers.dk.

God fornøjelse med bogen!

Categories:

No responses yet

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *